Freitag, 20. Juli 2012

UPDATE!

 Hi guys!! 



with Ryu <3

so Ryu was attending MACOnvention today, and I spent time with Queen Haru.

BUT ANYWAYS, me and Ryu made a few fail gifs I want to show you guys xDD 
I think she'll probably post them in her blog as well. 


Here you go:



us, being creepy :D



EHRMAGEHRD! herpderp...



me, trying to tell her that she should do something funny, and then we both ended up acting retarded ''D





soooo..that was it for now, I hope there are a few more to come!

stay tuned.



xoxo


M. and in this case R.



3 Kommentare:

  1. MINA! ES IS GAUNGA! :D

    I was ned wie und wos i genau gmochd hob, aaaber ich bin deine neue Leserin :D

    Hob mi grad durch deine Postings gewühlt und i finds voi spannend..
    Klingt jetz witzig, aber in meim Kopf bist du nu so a ganz anderer Mensch, als i jetz über dein Blog mitgriag..
    Du wirkst so.. ausgeglichen und iwie zufrieden mit da welt.. i was a ned wie i des genau sagen soll .. klingt jetz sicher blöd.. /: :D
    owa vll weißt was i man...

    I erinner mi an de Zeiten damals (dunkle Zeiten, wennst wast was i mein :D) , & i hob mi davon a Lichtjahre wegentwickelt, und so is bei dir offensichtlich ah :D
    spannend was in a poa joa ois passieren kann he..

    Vll. hast ja moi Zeit & Lust auf an Kaffee? oder so? :)

    :*

    Melli

    AntwortenLöschen